KITSUI -Health Supplement produk yang premium tinggi memenuhi piawaian antarabangsa


Hai geng,
Sedar tak sedar dah nak hujung bulan Jun dah kan ❤ Macam mana dengan diet korang? On tak on lagi tu 😝Yes, sis tetap setia tau dengan KITSUI Meal Replacement Plus ni hehe sebab memang sedap rasa cookies dan coklat ,kalau busy sangat memang inilah yang sis cari untuk gantikan sarapan ataupun kadang-kadang dinner.

I'm sure korang mesti pernah nampak Billboard KITSUI kan dekat highway pun kadang ada je.Bukan main besar lagi kan 😏 So memang surelah ramai yang tahu tentang brand KITSUI ni antara health supplement produk yang dipercayai di Malaysia.


Antara produk KITSUI yang mendapat sambutan di hati Malaysia :

1. KITSUI Meal Replacment Plus

yes! yang ini Kaklong sendiri try and memang sangat berbaloi ye ❤ Terdapat banyak testimoni yang memberikan feedback yang positif selepas consume produk ini so tak hairanlah kenapa this produt mendapat sambutan yang hangatkan.Ia telah terbukti sangat berkesan dalam pengurusan penggantian makanan yang seimbang dan pengurusan berat badan dan masalah obesiti.

Bukan sahaja sesuai untuk gantikan sarapan pagi, malah ia sangat mudah dan cepat disediakan. Korang boleh consume bila-bila masa pun kerana ia bertindak sebagai penggantian makanan untuk sarapan, makan tengah hari, atau makan malam.

Antara bahan-bahan Premium yang terkandung dalam KMRP adalah :

🌻 Bijirin Oat
🌻 Oat protein
🌻 Konjac
🌻 L-Carnitine
🌻 Biji Chia



2. KITSUI Collagen White 


haaa.. yang ni pula KITSUI Collagen White yang dapat membantu untuk mengurangkan kedutan dan garis halus. As we all know, kolagen adalah penting untuk mengekalkan keanjalan kulit dan mencegah pembentukan kedutan dan garis halus.Ia juga dapat membantu mengurangkan sakit dan kekakuan sendi kerana dengan adanya kolagen ,ia dapat memberikan kushion dan sokongan untuk sendi, oleh itu kekurangan kolagen boleh menyebabkan sakit dan kekakuan sendi.Do alert this okay guys!

Kuku lemah dan rapuh juga antara kesan jika kolagen berkurangan so dengan adanya tambahan  kolagen, ia dapat membantu menguatkan kuku, dan kekurangan kolagen boleh menyebabkan kuku lemah dan rapuh yang mudah patah.Keguguran rambut pun satu hal kan, kolagen adalah komponen utama folikel rambut, dan kekurangan kolagen boleh menyebabkan keguguran rambut atau rambut menjadi nipis. Kita boleh cuba consume KITSUI Collagen White ni mana tahu ianya bersesuaian dengan kita dan dapat mengurangkan masalah-masalah seperti di atas.

3. KITSUI Belloss Fiber


Okay KITSUI Belloss Fiber ni pula sesuai untuk yang menghadapi masalah :

1. Sembelit

2. Perut Kembung

3. Buang Air Kurang Dari 3 HARI SEMINGGU

4. Najis Berdarah

5. Kesukaran Serta Kesakitan Utk Membuang Air Besar

KEBAIKAN:

✅Proses Detox

✅Mengurangkan masalah sembelit, 

✅Tubuh akan berasa ringan dan lebih bertenaga

✅Melancarkan sistem pencernaan

✅Kulit lebih berseri

✅Melegakan perut kembung

✅Buang sisa sisa  dan toxin yang  terkumpul di bahagian usus. 

✅Menyokong penyerapan nutrien yang optimum

so..korang rasa mana yang korang nak try ?atau ada yang dah try ,cuba bagi feedback sikit heheπŸ‘€


okay back to pengenalan tentang produk KITSUI ni ❤

Semua produk KITSUI adalah dari bahan semulajadi, menawarkan pelbagai jenis ekstrak yang berkualiti dari seluruh dunia. Produk KITSUI bertujuan untuk menawarkan produk kesihatan semulajadi yang selamat dan berkesan dan mempunyai kelulusan ISO,HACCP dan GMP. KITSUI boleh diambil oleh wanita dan lelaki okay❤ and yang penting KITSUI mempunyai sijil HALAL. Pernah juga mendapat Halal Asia Award tau haaa bukan biasa biasa 😁










Pencapaian KITSUI yang menjadi "most wanted" oleh Watsons amatlah membanggakan. KITSUI juga pernah memenangi Super Health Brand Asia 2016/2017..Oh ya! produk KITSUI mudah didapati, ada je di Watsons atau Guardian.Boleh juga beli online di Lazada. haaa...mudahkan nak dapatkan produk yang berkualiti dengan harga yang berpatutan ni, hanya pilih KITSUI sahaja . Lihat pada masalah kesihatan yang korang hadapi, dan trylah pilih health supplement KITSUI yang mana bersesuaian untuk mengurangkan masalah yang dihadapi. Contohnya macam korang nak diet, so korang boleh pilih untuk try consume KITSUI Meal Replacement Plus haaa gitulah...Health supplement ni bukannya ubat ya tapi ia dapat membantu serba sedikit untuk mengurangkan masalah yang dihadapi, kiranya supplement tambahanlah senang cerita.

Untuk maklumat lanjut mengenai Produk KITSUI, sila layari :
Facebook : kitsui my
Instagram : kitsuimalaysia

Jangan risau if ada any persoalan ,KITSUI customer support team sentiasa membantu ❤

Comments

Popular Posts